10 March: First day in Toronto and exploring it!

11 maart 2019 - Toronto, Canada

Vandaag hebben we een uitgebreid ontbijt gehad: eitjes met toast en sinaasappelsap! We hadden toen ook alles geboekt voor Montréal omdat mijn creditcard het gisteren niet meer deed.... Nadat we dit gedaan hadden gingen we naar St. Lawrence Market die jammer genoeg dicht was! We zijn toen naar 'de grote tent' St. Lawrence Market gegaan waar veel troep en antique lag dus we hebben lekker alles bekeken en vastgehouden. Er lagen buttons, quotesborden, messen, schilderijen, sieraden, boeken en nog veel meer! We hebben toen voer gekocht voor Tiger, het meest schattige hondje ooit, omdat hij misschien last heeft van zijn gebit.... Toen we door Toronto liepen kregen we uitleg over de stad en speciale gebouwen wat interessant was! De Gooderham building noemden ze de 'Flatiron building' en het is super dun! Je moet het opzoeken, het ziet er best leuk en mooi uit! Toen we terugliepen gingen we een winkelcentrum in en hebben we alvast wat Canadese dingetjes gehaald! Zijn we daar alvast in geslaagd! We hebben toen onze zwemkleding gepakt en we zijn naar het zwembad gegaan op de 7de verdieping! Het was eerst even een gedoe omdat we niet wisten hoe de deur openging met de tag maar uiteindelijk kwamen we hierachter. We hebben toen even wat baantjes gezwommen en hebben we in de sauna gezeten! Er is ook een gym dus die ga ik ook even van binnenuit bekijken deze week! Toen we teruggingen stond het eten klaar en hebben we lekker kip gegeten met sla. Vandaag waren we eigenlijk van plan om de CN tower in te gaan maar omdat het te bewolkt was, gingen we niet.... Dan zie je niks anders dan wolken en dan krijg je niet de 'full-experience'! Vandaag en gister hebben we veel geregeld voor de komende dagen maar dan is dat alvast geregeld toch? Morgen zullen we dus naar de CN tower te gaan en de oude/nieuwe gemeentehuis bezoeken met de Torontosign! We gaan morgen dus genoeg foto's maken. :)

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade