14 March: Ripley's Aquarium and taking a rest from the last days....

14 maart 2019 - Toronto, Canada

Vandaag hebben we uitgeslapen en hebben we uitgebreid ontbijt gemaakt met een eitje en muesli met yoghurt. We hebben rustig aan gedaan en we gingen tegen de middag naar Ripley's Aquarium! Het was super druk door de Marchbreak in Canada maar het was was heel mooi! Al die vissen en de tunnel door het aquarium was ook leuk! Het leek hierdoor erg op Blijdorp. Toen we bij de Ray Bay waren, waren we net op tijd voor de divingshow waar ze hen eten gaven en vertelden ze over de roggen die ze hadden. Ze kunnen wel tot 2 meer in de lucht springen uit het water! Super vet! Nadat we door het aquarium gelopen hadden en honderen foto's gemaakt hadden liepen we het gebouw uit. We gingen toen richting de Beerstore en hebben we Molson Canadian Lager bier gehaald voor wat vrienden in Nederland! Ik was net oud genoeg om het bier te halen want hier moet je 19 jaar zijn dus ik had net geluk!
We zijn toen naar Eduardo en Rick's appartement gegaan waar we tot aan het avondeten gebleven zijn. We hebben toen makkelijk pizza besteld en we gingen na het eten weer lekker in het zwembad zwemmen! Morgen zullen we naar de Niagara Falls gaan en dit zal ons laatste uitje zijn!