9 March: Going to the airport and to Eddy and Rick!

9 maart 2019 - Toronto, Canada

Vandaag was mijn laatste dagje in Hamilton! In de ochtend aten we ei met bacon en pancakes en heb ik hier natuurlijk volop van genoten! Ik heb in de ochtend nog een halfuurtje op de sneeuwscooter getourt met Brad wat super vet was! Ik mocht eerst op de kleine maar daarna mocht ik op de grote waar ik wel 50 km/h ging! Na dit tourtje heb ik gedag gezegd tegen Emma en Zoë omdat die weggingen met Rachel op een dagje uit! Nadat ik een filmpje had gekeken had ik met Maria vertrokken we naar het vliegveld! Onderweg vertelde ze over het proces hoe ze een Canadees burgerschap kreeg wat interessant was! Ze vertelde ook dat er een speciale 'lane' is voor mensen met een gezin. Hierdoor kunnen gezinnen makkelijker door de files heen naar huis en worden ze soortvan 'beloond' dat ze meerdere passagiers meenemen. Best grappig dat ze dat hebben! Er was ook file dus ik was iets later bij het vliegveld.... Ik en Maria deden ons best om mijn moeder naar de auto te laten komen zodat ze elkaar konden ontmoeten maar omdat dit te ingewikkeld was, heb ik afscheid genomen en haar heel erg bedankt voor de geweldige en gezellige twee weken!
Ik liep toen naar de terminal en ik zag mijn moeder gelijk! We hadden elkaar omhelst en alles vertelt over de laatste twee weken terwijl we naar de trein liepen. We kochten de tickets naar Union trainstation en toen we uitstapten zagen wij gelijk Rick die we een goede knuffel gegeven hebben! We haalden koffie en tijdens het kletsten liepen we naar hun appartement. We keken onze ogen uit: grote gebouwen, de CN tower, het warme zonnetje en al die maple leaves op de grond! We waren al snel bij hun appartement waar we onze (lood)zware koffer uitpakten op onze kamer. We hebben toen even wat gedronken voordat we naar Winners gingen om even zwemkleding te kopen zodat we beneden in het zwembad kunnen zwemmen!
Toen we terugkwamen had Eduardo het eten klaargemaakt en hebben we lekker kip met rijst gegeten en gekletst over Nederland en Canada. Na het eten hebben de tickets geboekt voor Niagara Falls, Montreal en Ottawa. Op dinsdag zullen we 's ochtends naar Ottawa gaan, later in de middag gaan we dan naar Montreal waar we overnachten. We zullen de volgende dag in de avond terug gaan naar Toronto. Op vrijdag zullen we in de ochtend naar Niagara Falls gaan en in de avond weer terug gaan naar Toronto. Alles is dus geregeld qua transport en verblijf wat heeel fijn is! Morgen gaan we door Toronto lopen, naar de st. lawrence market en de CN tower!